2013. november 2., szombat

Lovebox blog: Lesz*rom

Lesz*rom...
- Leszarom!
- Unom, hogy állandóan ezt mondod, ha valami nem érdekel!
- Mit vársz? Te mondod, én meg leszarom.
- De ez így nem lesz jó... Egy hónapja nem fekszel le velem. Kissé idegesít...
- Képzelheted, én milyen ideg voltam, három hétig. Most már leszarom. Szeretőm van!
- Megismételnéd?
- Nem. Egyszerre egy szerető elég...
- Nem viccelsz?
- Tán várod a poént? Egy hete van valakim.
- De most készültünk összeházasodni.
- És?
- Te hallod magad? Mi az, hogy és? Megcsaltál! Lefeküdtél egy másik palival...
- Mivel nem vagyok leszbikus...
- De így nem vehetlek el.
- Igazából leszarom. Szerinted hozzád akarok menni? Már egy ideje nem...
- Meg kéne beszélnünk...
- Pont azt tesszük. Éppen most beszéljük meg... De én elmegyek.
- De üljünk le.
- Változik attól valami? Semmi. Megyek a szeretőmhöz.
- De várj...
- Hagyjál már! HAGYJÁL MÁR! NEM ÉRTED?
- Vigyázz a lépcsővel... Csúszik.
- Leszaro... oooooooooooom! - Puff!
- Én szóltam.
- Ferenc, hívnád a mentőket? Azt hiszem, eltört a lábam...
- Leszarom!