2015. január 26., hétfő

Blog: Megbízható sms szexpartner kereső?

http://www.hu.sex-sms-contacts.com/

Rövid vizsgálódás után azt merem állítani, hogy ha ezt az oldalt használnád partner keresésre, inkább állj tovább. Feltételezem, hogy az adatlapok nagyja fake és csak azért készült, hogy becsalogassa a fizetős felhasználókat.

Facebook barangolás közben botlottam ebbe az oldalba. Sokadik ismerős ismerőse "reklámozta" az oldalt. Azonnal sejtettem, hogy kamu az egész.

A korábban a blogon ismertetett módon rákerestem három fényképre, az adatlapok közül. Kettőt máshol is megtaláltam. Az egyik fotó 2008-as oldalon már szerepelt, valami svéd fotó oldalon.

Ezek után az adatvédelem opciót simán semmisnek tekintem...

Klikkeljünk rá "Jennykére" és megjelenik a nagy fotó.

Jennyke megtalálása a google keresőjében nem ördöngösség. Erre már adtam tippet a blogomban. Hogyan találd meg a kamut.
Persze az sms oldal mellett kidobott egy valószínűleg
talán svéd, de biztos valami skandináv oldalt is a fotó:






























Ezek ismeretében lehet regisztrálni az oldalon.
Ha ez nem elég, belinkelek egy napiszar fotót 2013-ból, melyen több hölgy is elvileg pont ezen az oldalon hirdet, ugyanezekkel a fotókkal:



A ház megtisztult!