2015. április 4., szombat

Facebook Fake: Fanni Nagy

Mivel az Internet ad lehetőséget anonim trollkodásra, mindig lesznek kamu identitások, akik mások fotóival kívánnak maguk számára kicsikarni némi fényezést. Ennek pszichológiai oka van.
Egy új gyöngyszem, Fanni Nagy, aki még egy "Jelölj, szexelj,..." ismerkedős oldalt is kanyarított magának, és ahonnan engem ki is dobott, miután rákérdeztem oldalán, miért akarja magáról elhitetni a többiekkel, hogy ő az a szőke a fotókon.
Lassan törvényileg kellene szabályozni az ilyen embereket, hiszen kártékonyak a társadalom egészére, még akkor is, ha sokuknál ez egyfajta gőz kieresztés.

Fanni Nagy generálta ismerkedős oldal.

Fanni Nagy konszolidált fotója. Vagy valaki másé?



Fanni Nagy identitás, mielőtt letilt.
És egy lehetőség, ahol láthatjuk az eredeti fotókat, amikkel visszaél:
fuskator: Nancey a szőke cica

Mert mindig lesznek ilyenek.
Csak legalább lenne annyi eszük, hogy ne olyan ember fotóival élnének vissza, akit egy perc alatt leellenőrizhetsz.
Ettől függetlenül érdemes a kamu oldal fotói alatt végigolvasni a nyáltól csöpögő srácok kommentjeit, akik nem veszik a fáradtságot, hogy ellenőrizzék, kinek írogatnak, viszont fényezik a nem létező ego-t, ahogy illik.
Gratula fiúk. Valószínüleg egy negyvenes, szőrös pasasnak dicséritek a fake adatlapját.

A történet vége?
A kamu adatlapot jelentettem a facebook-nak és egyelőre törölték. De nincs illúzióm. Fanni Nagy más néven, más kvalitásokkal még létezni fog.
Én meg figyelni.
Szerintem egálban vagyunk. Ő törölt a "jelölj, szexelj" csoportból én töröltettem a profilját. Játszhatjuk így is.

2 megjegyzés:

  1. Egyáltalán miért háborodsz fel hogy kidobott egy ilyen abberált csoportból? Nem védeni akarom de akkor te is szép lehetsz ha ilyen csoportokban vagy..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, ha vállalod a neved. A hitelesség miatt.
      Gondolom, nem érzékeled, hogy ha ilyen csoportokban "vagyok" annak mi lehet az oka.
      Segítek: Az ilyen cikkek.
      Nem szeretem a kamu dolgokat. Az ilyen oldalak hemzsegnek az ilyesmitől. Én az ilyeneket szűröm, önszorgalomból. Mert ellenzem.
      Ha legközelebb írsz, vállald magad, ha már beszélgetünk. Köszönöm.

      Törlés

Ide tessék írni, ha van mit: